| Тази статия се основава на статистическия метод GameSense, чрез който е получена важна информация относно професионалния Counter Strike. Ежедневно се събират демота от различни отбори. Проследява се самата игра на отбора, анализира се начина на игра, отбелязва се първия фраг в играта и т.н. Този метод дава и следните резултати :
Отборът, който прави първия фраг в рунда, има шанс 75% да спечели рунда /3 от 4/
Отборът, който прави първите два фрага в рунда, има шанс 90% да спечели рунда /9 от 10/
Отборът, който прави първите три фрага има шанс 98% да вземе рунда.
Отборът печели в ситуации 1 vs 5 само 1 път на 500 рундa.
За CT първия фраг дава шанс за победа в рунд около 80%.
За T първия фраг дава шанс за победа в рунд около 70%.
Най-важен е първия фраг за атака на картите de_inferno, de_cbble, de_aztec, cpl_fire.
На de_cbble и на de_inferno e най-трудно да спечелиш в намален състав при атака.
De_nuke се явява най-балансирана карта по важност на първия фраг както на СТ, така и на T.
Надявам се статията да ви се е понравила и да сте получили доста полезна информация. Може би ви е трудно да осъзнаете, че отборната стратегия може да зависи от първия удар, но явно е някакъв вид преимущество. |